12.mars 2021 – Det tillitsskapende og gode lederskapet

Topplederkonferansen 12.mars 2021 handler om lederskapet på toppen. Programmet er nå klart og du kan nå melde deg på til vårens digitale konferanse!

Hvordan få til det felles kommunale lederskapet som gir gode resultater, styrker omdømmet og inngir tillit?

Norsk Rådmannsforum er opptatt av det gode, felles lederskapet. Hans Christian Holte er tidigere skattedirektør og nåværende NAV-direktør, og deler sine tanker om lederskap og tillit.

Dessverre ser vi også eksempler på at det ikke fungerer, og de mange og plutselige rådmanns-/kommunedirektøravganger bekymrer. Vi vet at slike avganger har store kostnader og konsekvenser, og på konferansen belyser vi dette fra ulike vinkler.

Konferansen gjennomføres digitalt. Med gode innledere og interessante tema regner vi med å få mange deltagere og et stort engasjement!

Vi tar forbehold om eventuelle endringer i programmet .

Program:

Merk: For å melde deg på må du klikke inne i feltene «Jeg bekrefter med dette at jeg melder meg på Toppledekonferansen 12. mars (kr. 3.000,-)» og «Jeg har lest og forstått Norsk Rådmannsforums personvernerklæring» slik at du får frem grønn hake.

Umiddelbart etter påmelding sender vi ut en automatisk epost med bekreftelse på deltakelse.

I forkant av 12.mars sender vi ut praktisk informasjon om hvordan du logger deg på konferansen.

Påmelding til digital Topplederkonferanse 12.mars 2021, tidsramme 10.00 – 15.30

Trykk på teksten for å velge
Faktura vil bli sendt til kommunen
Trykk på teksten for å bekrefte