
Dersom du ønsker mer kunnskap om hvordan du som kommunedirektør bør håndtere varslingssaker, kan du delta på temadag i Oslo 12.april.
Kommunedirektørforum får mange henvendelser med spørsmål om hvordan kommunedirektøren bør håndtere varslingssaker.
I samarbeid med våre medlemmer, våre juridiske rådgivere, kommunikasjonsfaglig ekspertise og KS har vi utarbeidet noen råd om håndtering av varsel.
Med utgangspunkt i disse rådene inviterer vi til en dagssamling for våre medlemmer som ønsker mer kunnskap og bli tryggere på hvordan man kan forebygge, håndtere, undersøke og lukke varslingssaker på en god og riktig måte.
Vi setter grensen på maksimalt 30 deltakere. Målgruppen er kommunedirektører / rådmenn / fylkeskommunedirektører som er medlem av Norsk Kommunedirektørforum.
Påmelding via e-post til daglig leder Gudrun Haabeth Grindaker på epost gudrun@kommunedirektor.no
Detaljert program kan du lese i vedlegget.
Tid: 12. april 2023 kl 10:00 – 16:00
Sted: Grand Hotel, Oslo
Påmelding og spørsmål: gudrun@kommunedirektor.no eller på telefon 90 76 15 83.
Pris: Dagpakke kr 1 000.- inkludert lunsj mm. Deltakeravgift kr 3 500.- vil bli dekket av OU-midler.